Αυτό είναι το έργο του νέου αιώνα! Η δρομολόγηση για την κατασκευή της νέας Τούμπας είναι η μόνη που προσφέρει διέξοδο στην αθλητική Θεσσαλονίκη. Η σημερινή έδρα του ΠΑΟΚ έχει ξεπεράσει μισό αιώνα ζωής. Το τελευταίο αθλητικό έργο στην πόλη ήταν το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του ΠΑΟΚ. Κι από τότε όμως έχουν περάσει χρόνια, η αφετηρία του χάνεται στο 1990…
Βέβαια η σημερινή εικόνα της πρωτεύουσας της Μακεδονίας δεν έχει σχέση με ότι αντιμετωπίζαμε πριν από τρεις δεκαετίες. Τότε ασφυκτιούσαμε από έργα με κορυφαία την ανυπαρξία κολυμβητηρίων σε σχέση με την Αθήνα. Τότε στο λεκανοπέδιο της Αττικής λειτουργούσαν 41 κολυμβητήρια (!) όταν στην Θεσσαλονίκη με δυσκολία υπήρχαν δύο, το εθνικό και το Ποσειδώνιο. Μετά το χάος!
Η κατασκευή της νέας Τούμπας θα δώσει ώθηση στην πόλη και ιδιαίτερα στην περιοχή. Πολλά γήπεδα στην Ευρώπη είναι χτισμένα μέσα στον αστικό ιστό, με παραδείγματα της Αρσεναλ, της Μπαρτσελόνα, της Ρεάλ Μαδρίτης και πολλά άλλα… Αυτό σημαίνει ότι η κατασκευή του νέου γηπέδου στο σημείο που βρίσκεται σήμερα δεν δημιουργεί προβλήματα αντίθετα διαιωνίζει την παράδοση της πιο «καυτής έδρας της χώρας», στον φυσικό της χώρο.
Μέχρι να βγει όμως η άδεια και να μπουν μέσα οι μπουλντόζες υπάρχει πολύ νερό που πρέπει να τρέξει στο αυλάκι. Τα «ατυχήματα» του νέου γηπέδου της ΑΕΚ αλλά και η κατασκευή του Μετρό της Θεσσαλονίκης αποτελούν κορυφαία παραδείγματα πώς η γραφειοκρατία, οι αγκυλώσεις και ο λαβύρινθος του κράτους μπορούν να τινάξουν στον αέρα και την πιο φιλόδοξη προσπάθεια.
Ο ΠΑΟΚ πρέπει πρώτα να εξασφαλίσει ότι θα είναι έτοιμο το Καυταντζόγλειο για να δώσει εκεί τα ευρωπαϊκά του παιχνίδια την νέα περίοδο. Πρόκειται για αγώνα δρόμου με άγνωστο τέλος. Ακόμα κι ο κ. Μητιντζής, πρόεδρος του Καυταντζογλείου, δήλωσε χθες στην εκπομπή ότι «σίγουρος, ότι όλα θα τελειώσουν στην ώρα τους, μόνο ένας ανόητος μπορεί να είναι» είπε. Τα λόγια περιττεύουν.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport