ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ :

Ο ΠΑΟΚ πρωτοπορεί κι αν τα καταφέρει θα τον ακολουθήσουν κι οι άλλοι

Ο ΠΑΟΚ πρωτοπορεί κι αν τα καταφέρει θα τον ακολουθήσουν κι οι άλλοι

Είναι ένα τεράστιο στοίχημα για τον ΠΑΟΚ και ένα τεστ με τεράστιο ενδιαφέρον για τα δεδομένα της τηλεοπτικής αγοράς στην Ελλάδα

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα μόλις έμαθα ότι ο ΠΑΟΚ αποφάσισε τα δικαιώματα για τα εντός έδρας παιχνίδια του στο πρωτάθλημα να τα δώσει στο PAOK TV ήταν πως «επιτέλους, μια ελληνική ομάδα δεν διστάζει να φύγει από την ασφάλεια είτε της κρατικής τηλεόρασης είτε των συνδρομητικών καναλιών»

 

Είναι εντυπωσιακό αυτό που επιλέγει ο ΠΑΟΚ, ειδικά αν αποδειχθεί στην πράξη ότι δεν το κάνει για να το χρησιμοποιήσει ως διαπραγματευτικό ατού, για να πιέσει καταστάσεις, αλλά το κάνει συνειδητά, επειδή θεωρεί ότι υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για να δοκιμάσει το pay per view, να πάρει το ρίσκο προκειμένου να διαπιστώσει μέχρι ποιου σημείου φτάνουν οι εμπορικές του δυνατότητες.

 

Ο ΠΑΟΚ δεν κάνει τίποτε άλλο αυτή την στιγμή από το να μετράει τις δυνάμεις του και, ταυτόχρονα, να βάζει μπουρλότο στην τηλεοπτική αγορά.

 

Είναι ένα τεράστιο στοίχημα για τον ΠΑΟΚ και ένα τεστ με τεράστιο ενδιαφέρον για τα δεδομένα της τηλεοπτικής αγοράς στην Ελλάδα, ως προς το σκέλος των δικαιωμάτων στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

 

Ο ΠΑΟΚ θέλει να αποδείξει με αυτή του την κίνηση πως μπορεί διαχειριζόμενος ο ίδιος το προϊόν που μέχρι τώρα πουλούσε σε τηλεοπτικούς σταθμούς, να κερδίσει περισσότερα, ίσως πολύ περισσότερα, χρήματα από αυτά που κέρδιζε με τα συμβόλαια που είχε τα προηγούμενα χρόνια.

 

Κι αν καταφέρει να το αποδείξει αυτό ο ΠΑΟΚ, να είστε σίγουροι ότι θα ανοίξει ο δρόμος και για τις άλλες μεγάλες ελληνικές ομάδες και θα είναι –μακάρι ψεύτης να βγω- ταφόπλακα για τα συνδρομητικά κανάλια.

 

Τι χρειάζεται για να κερδίσει ο ΠΑΟΚ το στοίχημα; Χρειάζεται να συμβεί αυτό που –θεωρητικά τουλάχιστον- πάρα πολλοί πιστεύουν ότι μπορεί να συμβεί. Τι δηλαδή; Να πουλήσει 100.000 τηλεοπτικά εισιτήρια, προς 4,99 ευρώ το ένα, για τον αγώνα με τον Παναιτωλικό και να κάνει μία είσπραξη κοντά στις 500.000 ευρώ.

 

Να μπορεί να πουλάει τόσα τηλεοπτικά εισιτήρια σε κάθε παιχνίδι στην Τούμπα με αντίπαλο της δυναμικότητας του Παναιτωλικού και τα διπλάσια στα ντέρμπι με τους μεγάλους του ελληνικού ποδοσφαίρου.

 

Κάτι το οποίο, αν το πετύχει, θα του αποφέρει έσοδα πολύ μεγαλύτερα ακόμη κι από τα 8 ή τα 9.000.000 ευρώ τα οποία θα έπαιρνε αν τηρούνταν η συμφωνία που είχε κάνει με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και η οποία θεωρήθηκε εντελώς παράλογη.

 

Θα μπορέσει, όμως, ο ΠΑΟΚ να εξαργυρώσει την δυναμική του με αυτό τον τρόπο; Θα αποδείξει εν τοις πράγμασι ότι μπορεί να έχει τέτοια διείσδυση, να υπάρχουν τόσοι άνθρωποι –όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο- που θα θέλουν να δούνε τα παιχνίδια του για το πρωτάθλημα και θα είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν 5 ευρώ για το κάθε ματς;

 

Προσωπικά, έχω τεράστια αγωνία για να προχωρήσουν τα πράγματα και να λάβουμε τις απαντήσεις.

 

Αλλωστε, το pay per view είναι μια ιστορία την οποία για το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα ξεκινήσαμε πριν από 20 χρόνια, με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό, να την συζητάμε όσοι είχαμε σχέση με την τηλεόραση, αλλά δεν την είδαμε να εφαρμόζεται.

 

Ο ΠΑΟΚ πρωτοπορεί κι έχει μεγάλη σημασία να δούμε σε ποιο βαθμό θα τα καταφέρει…

 

Από την έντυπη έκδοση της Metrosport

X