Το παιχνίδι έχει αλλάξει, πλέον ο ψηφιακός κόσμος έχει καταφέρει να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν οι ομάδες.
Οι ομάδες έχουν ανέβει επίπεδο με τον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό να αλλάζουν τα δεδομένα στην Ελλάδα, βαδίζοντας σε ευρωπαϊκά πρότυπα.
Ο Ολυμπιακός έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Instagram και στο Facebook με 311 χιλιάδες και 903.761 αντίστοιχα απέναντι στον ΠΑΟΚ που κινείται στους 209 χιλιάδες ακολούθους στο Facebook και 498.299 στο Instagram.
Στην μάχη της ψηφιακής τηλεόρασης ο ΠΑΟΚ έχει ένα μικρό προβάδισμα της τάξης των 3,433 χιλιάδων καθώς έχει 113,838 συνδρομητές στο Youtube έναντι 110,405 του Ολυμπιακού.
Μεταξύ των μεγάλων, ο Αρης έχει την μικρότερη δύναμη στον ψηφιακό κόσμο κάτι που αποτελεί το αδύναμο σημείο του. Οι «κιτρινόμαυροι» είναι ουραγοί σε αυτόν τον τομέα, κάτι που σίγουρα θα πρέπει να αλλάξουν. Και αυτό επιχειρούν το τελευταίο διάστημα δείχνοντας να δραστηριοποιούνται πιο ενεργά και αποτελεσματικά.
Οι αποστάσεις από κορυφαία ευρωπαϊκά κλάμπς προκαλούν ζάλη όπως μπορείτε να δείτε στον αντίστοιχο πίνακα.
|
INSTAGRAM |
FACEBOOK |
YOUTUBE |
ΠΑΟΚ |
209 χιλιάδες |
498.299 |
113.838 |
ΑΡΗΣ |
32.5 χιλιάδες |
55.756 |
10.476 |
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ |
311 χιλιάδες |
903.761 |
110.405 |
ΑΕΚ |
142 χιλιάδες |
258.685 |
44.901 |
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ |
104 χιλιάδες |
309.821 |
31.318 |
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ |
76 εκατομμύρια |
103.142.657 |
7.841.106 |
ΡΕΑΛ |
77 εκατομμύρια |
110.344.123 |
5.036.947 |
ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ |
30.8 εκατομμύρια |
39.211.444 |
2.238.074 |
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ |
19 εκατομμύρια |
34.000.000 |
2.761.699 |