Η νέα φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης συνοδεύτηκε από τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια των τελευταίων χρόνων. Το... ροζ χρώμα της, άλλωστε, δεν είχε κανέναν ιστορικό, αγωνιστικό, οπαδικό λόγο για να επιλεγεί. Ήταν μια απαραίτητη θυσία στο βωμό του μάρκετινγκ από τη βασίλισσα του είδους.
Στην Ελλάδα μία τέτοια κίνηση θα συνοδευόταν από αντιδράσεις. Εδώ μεγαλύτερη σημασία δίνουν στον ανδρισμό των συλλόγων που «θίγεται», παρά στην ουσία. Πως οι ομάδες είναι και ανώνυμες εταιρίες που πρέπει να βρουν τρόπο να προσελκύσουν και νέους πελάτες για να βγάλουν κέρδος. Αυτό έκανε και η Ρεάλ Μαδρίτης που επέλεξε να κάνει ένα πρωτοποριακό άνοιγμα στις γυναίκες λαμβάνοντας υπόψη τις έρευνες που τις θέλουν πλέον να ενδιαφέρονται περισσότερο για το ποδόσφαιρο. Και φυσικά στο τεράστιο ασιατικό κοινό της που όντας πιο εκκεντρικό από το ευρωπαϊκό, θα λατρέψει τη νέα φανέλα.
Είναι θέμα ορίων δηλαδή που σιγά σιγά ξεπερνιούνται και από τους ρομαντικούς του είδους. Την Μπαρτσελόνια για παράδειγμα που και χορηγό έβαλε στη δική της φανέλα και το σταυρό του Αγίου Γεωργίου αφαίρεσε από το σήμα της για να ικανοποιήσει και το αίσθημα των Μουσουλμάνων οπαδών της. Όντας ρομαντική, όμως και όχι κυνική όπως η Ρεάλ συνηθίζει να την ακολουθεί στις κινήσεις της και φυσικά χάνει στη σύγκριση.
Πέρυσι η Ρεάλ πούλησε 1.400.000 επίσημες φανέλες (το ένα εκατομμύριο φανέλες του Ρονάλντο) και προηγείται στο σχετικό πίνακα. Φέτος είναι βέβαιο πως θα κάνει το απόλυτο ρεκόρ. Λόγω... ροζ αλλά και γιατί πλέον η «βασίλισσα» πήρε και το Τσάμπιονς Λιγκ με Ρονάλντο, Μπέιλ, με ήρωες δηλαδή που πουλάνε...
Φαντάζει τρομερά στυγνός ο τρόπος που λειτουργεί η Ρεάλ, είναι, όμως, ο μονόδρομος. Και ας λατρεύουμε όλοι να θεωρούμε εαυτούς και τις ομάδες μας κάτι πολύ ανώτερο από πελάτες σε μια ανώνυμη εταιρία...