Υπογραφή μακροχρόνιας σύμβασης παραχώρησης του Αλεξανδρείου, εξασφάλιση εσόδων μέσα από την εμπορική δραστηριότητα της ΚΑΕ και η άρση του ban, είναι οι τρεις προτεραιότητες που τέθηκαν στον Αρη. Πληροφορίες της «Μ» αναφέρουν ότι ενδεχομένως και μέσα στην εβδομάδα θα γίνει το πρώτο.
Μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί η τελική συνάντηση μεταξύ του επίσημου Αρη (ΑΣ και ΚΑΕ) με την Πολιτεία για να οριστικοποιηθεί το τελικό πλαίσιο της μακροχρόνιας παραχώρησης του Αλεξανδρείου στους «κίτρινους». Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το ζήτημα είναι καθαρά τυπικό, για την ακρίβεια αρχίζει και τελειώνει στην οικονομική σχέση μεταξύ των ΑΣ και ΚΑΕ Αρης καθώς η απόφαση της Πολιτείας είναι οριστική και αμετάβλητη. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι αποτελεί εντολή του ίδιου του Πρωθυπουργού της χώρας, Αλέξη Τσίπρα, στη συζήτηση που είχε με την πρώην Υπουργό Μακεδονίας-Θράκης και νυν υποψήφια Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου.
Για την ακρίβεια, ο κ. Τσίπρας ξεκαθάρισε ότι θέλει να τελειώσει το ζήτημα πριν την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη ενόψει των Ευροεκλογών και από τη στιγμή που α) αποτελεί οριστική απόφαση της Πολιτείας και είναι κάτι που δικαιούται ο Αρης βάσει της ανεκτίμητης αθλητικής, πολιτικής και κοινωνικής του προσφοράς και β) εντάσσεται στην απόφαση της Πολιτείας να ελαφρύνει τον οικονομικό προϋπολογισμό της ΓΓΑ μέσα από πρόγραμμα μακροχρόνιας παραχώρησης αθλητών χώρων σε ερασιτεχνικούς συλλόγους (και στη συνέχεια σε αθλητικές ανώνυμες εταιρίες) οι οποίοι θα αναλαμβάνουν και τα λειτουργικά έξοδα των χώρων.
Το ζήτημα παραχώρησης του Αλεξανδρείου ήταν από τις προτεραιότητες του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Αρης, Δημήτρη Γουλιέλμου, από την ημέρα που απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών. Εκτιμά ότι ανεξαρτήτως του οικονομικού φορτίου που θα αναλάβει η ΚΑΕ (σ. σ. τα λειτουργικά έξοδα είναι περίπου 400.000 ευρώ τον χρόνο), μέσα από τη σωστή εμπορική εκμετάλλευση του αθλητικού κέντρου, το Αλεξάνδρειο μπορεί να αποτελέσει μια πηγή εσόδων. Μέσα από τη διάθεση των χώρων για τη διενέργεια πολιτιστικών εκδηλώσεων, από το «ντύσιμο» όλου του γηπέδου από διαφημίσεις ή τη μετονομοσία του γηπέδου, όπως δηλαδή συμβαίνει στο εξωτερικό και φυσικά οι ομάδες εξασφαλίζουν σημαντικά έσοδα.
*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (20/5)