Η “σκόνη” από τους πανηγυρισμούς της οικογένειας του ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος στο ποδόσφαιρο, δεν έχει κάτσει ακόμη. Ακολουθούν οι μέρες του Πάσχα. Για την ΚΑΕ ΠΑΟΚ όμως δεν μπορεί να αργήσουν πολύ οι αποφάσεις για το μέλλον της ομάδας, όσο δύσκολες κι αν θα είναι αυτές.
Οι προπονητές και οι παίκτες σκόρπισαν από προχθές σε διάφορα σημεία για να περάσουν τις μέρες του Πάσχα και την Τρίτη θα βρεθούν ξανά στο “παλατάκι” για να αρχίσουν να δουλεύουν για τα τελευταία ματς της σεζόν που με τα σημερινά δεδομένα, μοιάζουν με τυπική διεκπεραίωση.
Για τον μπασκετικό ΠΑΟΚ τα πιο σημαντικά ακολουθούν. Όταν ο οργανισμός αντιληφθεί ότι οι αποφάσεις δεν μπορούν να καθυστερήσουν περισσότερο, θα γίνει το πρώτο βήμα. Γιατί αυτή τη στιγμή υπάρχουν απλά συσσωρευμένα όχι μόνο προβλήματα αλλά και ερωτηματικά. Δεν είναι μόνο το οικονομικό άνοιγμα που μεγαλώνει αλλά και η αβεβαιότητα για την εικόνα του τμήματος από το καλοκαίρι και μετά.
Αν σήμερα τελείωνε το Πρωτάθλημα -μένουν η τελευταία αγωνιστική στις 8 Μαίου και τα πλέι οφ που θα αρχίσουν αμέσως μετά- ο ΠΑΟΚ δεν θα είχε πρόεδρο, προπονητή και παίκτες. Ο Μπάνε Πρέλεβιτς προανήγγειλε από το προηγούμενο καλοκαίρι την αποχώρηση του μετά το τέλος της σεζόν και έπειτα από οχτώ χρόνια στην κεφαλή της ΚΑΕ. Ούτε οι λιγοστοί συνεργάτες του έχουν την ελπίδα ότι κάτι θα τον κρατήσει την ύστατη στιγμή στην προεδρία.
Ο Ηλίας Παπαθεοδώρου έχει καταστήσει σαφές σε περισσότερες από μία φορά πως δεν θα συνεχίσει στην ομάδα με αυτές τις συνθήκες, δεδομένου άλλωστε ότι τελειώνει το διετές συμβόλαιο που υπέγραψε τον Μάιο του 2017. Όσο για τους παίκτες; Ήδη δύο από τα διετή συμβόλαια που υπογράφηκαν το περασμένο καλοκαίρι, έπαψαν να έχουν ουσιαστική ισχύ.
Ο Γιάννης Αθηναίου έφυγε τον Ιανουάριο για τη Γαλλία ενώ ο Ουίλ Χάτσερ παραμένει σε αποχή και μόνο τυπικά δεσμεύεται με τον ΠΑΟΚ και για την επόμενη σεζόν.
Μένουν οι Μαργαρίτης, Χρυσικόπουλος και Σχίζας με συμβόλαια και για την επόμενη σεζόν όμως ποιος μπορεί να τους θεωρήσει δεδομένους; Το καλοκαίρι που έρχεται δεν θα είναι όπως αυτά που προηγήθηκαν. Είναι το μεγαλύτερο “σταυροδρόμι” της τελευταίας 10ετίας.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport