ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ :

«Κανονικά η παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης, κανένας εκτροχιασμός»

«Κανονικά η παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης, κανένας εκτροχιασμός»

Μια συνήθης εσωτερική επιστολή της Αναδόχου Κοινοπραξίας προς την Αττικό Μετρό ΑΕ , χρησιμοποιείται παραπλανητικά, υποστηρίζει ο Γιάννης Μυλόπουλος

 

Δεν επηρεάζεται το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθησυχάζει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, απαντώντας σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας Newmoney.gr που κάνει λόγο για κίνδυνο σοβαρού εκτροχιασμού του προγράμματος αλλά νέων διεκδικήσεων για αποζημιώσεις εκατομμυρίων από την πλευρά του αναδόχου λόγω καθυστερήσεων.

 

 

Το δημοσίευμα επικαλείται αποκαλύψεις της κοινοπραξίας του έργου ότι στην Αττικό Μετρό λιμνάζουν συνολικά 302 μελέτες, που εμποδίζουν την πορεία και την εξέλιξη του έργου.

 

Σε χθεσινή ανάρτησή του στο Facebook, τιτλοφορώντας τη «Ο ορισμός των Fake News», ο κ. Μυλόπουλος υποστηρίζει ότι «μια συνήθης εσωτερική επιστολή της Αναδόχου Κοινοπραξίας προς την Αττικό Μετρό ΑΕ, στην οποία επισημαίνονται κάποιες καθυστερήσεις σε 300 από τις 30.000 συνολικά τεχνικές μελέτες που πρέπει να εγκριθούν με μεγάλη ευθύνη και προσοχή από την πλευρά του ελληνικού δημοσίου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η τεχνική αρτιότητα ενός σύνθετου και τεχνικά πολύπλοκου έργου υποδομής, χρησιμοποιείται παραπλανητικά προκειμένου να εξαχθούν ατεκμηρίωτα συμπεράσματα για την πρόοδο του Μετρό της Θεσσαλονίκης και την ολοκλήρωσή του σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στο τέλος του 2020».

 

Υπογραμμίζει, δε, ότι «και μόνο το γεγονός ότι από το 30% που βρίσκονταν η πρόοδος του έργου το 2016, μετά από 10 δηλαδή ολόκληρα χρόνια από την έναρξη της κατασκευής του, αυτό έφτασε να ξεπερνά σήμερα το 70% της ολοκλήρωσής του, διαψεύδει το δημοσίευμα, καθώς αποδεικνύει την τεράστια πρόοδο που συντελείται».

 

«Ευτυχώς», καταλήγει, «οι σήραγγες που έχουν διανοιγεί στο σύνολό τους απ´ άκρου σε άκρο της πόλης, οι σταθμοί που ολοκληρώνονται ο ένας μετά τον άλλον, ο εξοπλισμός που εγκαθίσταται και ο πρώτος συρμός που ήδη βρίσκεται στο έτοιμο να τον υποδεχθεί Αμαξοστάσιο, είναι αδιάψευστοι μάρτυρες ότι το έργο προχωρεί γρήγορα και θα ολοκληρωθεί στην ώρα του».

 

Σε νέο σχόλιό του, ο κ. Μυλόπουλος σημειώνει ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμία μεταβολή στο χρονοδιάγραμμα λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης. «Τέλος καλοκαιριού ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με τον συρμό που ήδη βρίσκεται στο Αμαξοστάσιο, τέλος του 2020 παραδίδεται σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή και εντός 2021 παραδίδεται και η γραμμή Καλαμαριάς», επισημαίνει.

 

Εξάλλου, σε δήλωσή του στο Ypodomes.gr για το ίδιο ζήτημα, επανέλαβε ότι «σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεται το χρονοδιάγραμμα αλλά ούτε και η ένταση των εργασιών». «Γεννά ερωτηματικά ο χρόνος δημοσιοποίησης μίας επιστολής που αποτελεί μία συνηθη διαδικασία καθ`όλη τη διάρκεια του έργου», είπε ακόμη.

 

«Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα πρόκειται να παραδοθεί στα τέλη του 2020, ο κλάδος Καλαμαριάς (η λεγόμενη και Γραμμή 2) το 2021 και αναφορικά με τον σταθμό Βενιζέλου, αυτός έχει ήδη διολισθήσει στο 2023», πρόσθεσε ο ίδιος.

X