Η καταστροφή του ποδοσφαίρου μπορεί να χαρακτηρίζεται μορφή τακτικής, στην πραγματικότητα όμως είναι παρωχημένη κι αν υπήρχε τρόπος στην απαγόρευσή της, προσωπικά θα έβαζα την υπογραφή μου δίχως δεύτερη σκέψη.
Αυτό έγινε χθες στο «Κλεάνθης Βικελίδης» από μια ομάδα (όπως ο ΠΑΣ) η οποία με το ρόστερ που διαθέτει (αυτό που έπαιξε τουλάχιστον χθες στο Χαριλάου) και την ποιότητα που το χαρακτηρίζει, κάλλιστα θα μπορούσε να παίξει ποδόσφαιρο και όχι να επιδιώκει την καθυστέρηση (μέσω του Βελλίδη) από το 30ο λεπτό, παρατάσσοντας ταυτόχρονα ένα… λεωφορείο παικτών στην άμυνα. Αυτήν την ομάδα κέρδισε χθες ο Άρης και η νίκη του ισοδυναμεί με νίκη του ποδοσφαίρου.
Ο Αρης έχει στοιχεία να κρατήσει αλλά ακόμη περισσότερα να διορθώσει. Η αγωνιστική ανάκαμψη του Ματέο Γκαρσία, προφανέστατα, εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία γιατί με το γκολ που σημείωσε, ο Αργεντίνος απλώς έδωσε ουσία στην πολύ καλή χθεσινή εμφάνισή του. Ο Αρης μπορεί επίσης να κρατήσει την αμυντική λειτουργία του απέναντι σε δύο ποιοτικούς παίκτες (Μάνος, Αθανασιάδης) καθώς με εξαίρεση τη φάση του λάθους του Κουέστα, ουδείς εξ’ αυτών βρήκε ξεκάθαρη ευκαιρία.
Από την άλλη πλευρά, η έλλειψη δημιουργίας από τον άξονα, σε σημείο να είναι εξαιρετικά προβλέψιμο το παιχνίδι του και με μοναδική πηγή κινδύνου από τα άκρα, είναι πρόβλημα. Ο Σάββας Παντελίδης δεν είχε στη διάθεσή του τον Μάρτιν Τόνσο, παίκτης ο οποίος έχει τα χαρακτηριστικά για να ανοίξει τόσο πολυπρόσωπες άμυνες, αυτόν τον ρόλο θα μπορούσε να διαδραματίσει και ο Νικολάς Μαρτίνες αλλά είναι εξίσου οφθαλμοφανές ότι δεν έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή του για να πάρει φανέλα βασικού. Στις αδυναμίες κατατάσσεται και αντιμετώπιση των στημένων φάσεων καθώς στις περισσότερες ο ΠΑΣ άγγιξε κάτι.
Καταλήγουμε με την ουσία. Αυτή τη στιγμή ο Αρης βρίσκεται στην 5η θέση κι αν λειτουργήσει λογικά στους επόμενους δύο αγώνες, θα πάει στο δύσκολο πρόγραμμα που ακολουθεί κόντρα στους ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακό, δίχως την πίεση του αποτελέσματος κι εκεί καλά θα κάνουν να τον φοβούνται…
*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (4/2)