Οι διαδοχικές συναντήσεις του Δημήτρη Γουλιέλμου με τους συνεργάτες του, δεν οδήγησαν και σε ουσιαστικές αποφάσεις σχετικά με την επόμενη μέρα του συλλόγου.
Ο Αρης παραμένει «δέσμιος» της ποινής απαγόρευσης μεταγραφών και απλά σημειώθηκε από τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ ότι κάνει προσπάθεια για να πετύχει την άρση αυτού.
Ο χρόνος γύρισε και πάλι στον Ιούνιο του 2018 καθώς και τότε, το ανάχωμα στη σκέψη εξέλιξη της ομάδας ήταν η περιβόητη ποινή απαγόρευσης μεταγραφών. Η ΚΑΕ είχε εξηγήσει την αποτυχημένη απόπειρα επιστροφής στην κανονικότητα προτάσσοντας την άρνηση των πιστωτών στις προτάσεις που δέχθηκαν.
Ετσι ο Αρης πορεύτηκε με την τιμωρία αλλά και τη δέσμευση ότι θα προχωρήσει σε ουσιαστικές διαπραγματεύσεις στη διάρκεια της σεζόν. Εναν χρόνο μετά, όμως, είναι στο ίδιο σημείο. Κι αν ο Βίκτορ Σανικίντζε δεν… αλλοίωσε την πραγματικότητα για λόγους τακτικής στις πρόσφατες δηλώσεις του στη «Μ», δεν έγινε καμία σοβαρή προσπάθεια προσέγγισης των πιστωτών.
Αυτή θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες. Πληροφορίες της «Μ» αναφέρουν ότι ο ίδιος ο Δημήτρης Γουλιέλμος θα επικοινωνήσει τόσο με τον Γεωργιανό φόργουορντ όσο και με τον Τάντια Ντραγκίτσεβιτς και θα τους καταθέσει προτάσεις συμβιβασμού. Η υπόθεση του Ντέβιν Μαρμπλ συγκεντρώνει υψηλό βαθμό δυσκολίας κι ενδεχομένως να χρειαστεί και η παρέμβαση της ΦΙΜΠΑ, αρκεί ο Αρης να έχει «κλείσει» όλες τις άλλες υποθέσεις αλλά και αποδείξει τη φερεγγυότητα του στην καταβολή των δόσεων. Στην πραγματικότητα, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ γνωρίζει ότι προαπαιτούμενο συμφωνίας είναι η σύντομη εξόφληση. Μόνο έτσι θα δεχθούν κούρεμα της οφειλής. Είναι προφανές ότι αυτή η καθυστέρηση δεν έχει να κάνει με κάποιο αυτοκαταστροφικό σχέδιο, αλλά με την αδυναμία ρευστότητας. Γιατί οι πιστωτές θέλουν υψηλές προκαταβολές οι οποίες δεν υπάρχουν.
Κατά συνέπεια, η συνάντηση μεταξύ των Δημήτρη Γουλιέλμου, Χάρη Παπαγεωργίου και Θωμά Ντούλη δεν οδήγησε σε ουσιαστικό αποτέλεσμα καθώς ο πρώτος δεν ήταν σε θέση να αναφέρει τα οικονομικά δεδομένα της επόμενης χρονιάς ούτως ώστε να προκύψουν και τα αντίστοιχα αγωνιστικά. Ως εκ τούτου, ο Γιάννης Καστρίτης παραμένει στο… σκοτάδι και δεν είναι σε θέση να καταστρώσει σχέδια για την επόμενη χρονιά.
Ο νεαρός τεχνικός ήδη στα χέρια του λίστες παικτών, εκτιμώντας ότι θα έχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης ελεύθερων μεταγραφών. Αν όχι, τα κουκιά είναι μετρημένα. Η καταληκτική ημερομηνία για όλους είναι η 15η του Ιούνη. Αν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες δεν δρομολογηθούν ουσιαστικές εξελίξεις, τότε ο κλοιός θα σφίξει επικίνδυνα για όλους.
Το εμπορικό πλάνο της ΚΑΕ δείχνει και την εμπορικότητά της
Η ΚΑΕ Αρης θα διοργανώσει επιχειρηματικό forum με απώτερο σκοπό την προσέγγιση χορηγών, ταυτόχρονα θα δώσει σε όλες τις προσκεκλημένες εταιρίες το πλάνο μάρκετινγκ για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο.
Μέρος αυτού κοινοποιήθηκε από την ίδια την εταιρία και αποδεικνύει το υψηλό βαθμό εμπορικότητας της ομάδας, την ανοδική πορεία του, παρά την αντιστρόφως ανάλογη κατεύθυνση που έχει το αγωνιστικό τμήμα.
Στο πλάνο μάρκετινγκ αποτυπώνεται η αύξηση των χορηγικών συμβάσεων (σ. σ. 25) της περσινής χρονιάς αλλά και τα εμπορικά… εγκλήματα της σεζόν 2017-18 όπου η ΚΑΕ είχε μόλις τρεις συμβάσεις!
Σημειώνεται επίσης αύξηση της γενικότερης δραστηριότητας στο Facebook με ποσοστά που ξεπερνούν το 200%-300% η οποία αφορά το επίπεδο απήχησης ή και εμπλοκής. Κυρίως όμως, παρά το χαμηλό αγωνιστικό επίπεδο της ομάδας, ο Αρης ήταν πρώτος σε τηλεθέαση μεταξύ των ομάδων της Basketleague με 11% πανελλαδικά κι ενώ το ποσοστό τηλεθέασης των περισσοτέρων ομάδων δεν ξεπερνά το 3%.
Η ΚΑΕ στέκεται επίσης στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για κάθε χορηγό μέσα από την προβολή της εταιρίας του από το social media, τη σύνδεση του club με τις ενέργειες των χορηγών αλλά και την εμπιστοσύνη των οπαδών προς τις εταιρίες που είναι χορηγοί στις αγαπημένες ομάδες τους. Σχετική έρευνα έδειξε ότι το 47% των οπαδών μιας ομάδας προτίμησε να αγοράσει προϊόντα από εταιρεία η οποία υποστηρίζει χορηγικά τον αγαπημένο σύλλογό του. Επίσης, τρεις στους τέσσερις οπαδούς έχουν κάνει τουλάχιστον μία αγορά από την μπουτίκ της ομάδας τους.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport